wtorek, 17 lipca 2012

Ciasto ucierane z jabłkami


Lubię piec ciasta, a jeszcze bardziej lubię je jeść



Ciasto ucierane z jabłkami






SKŁADNIKI:

jajka -3 szt
masło -10 dag
mąka pszenna 1 szkl
mąka ziemniaczana -3/4 szkl
proszek do pieczenia -1 łyżeczka
cukier -1 szkl
cukier puder do posypania
jabłka -50 dag

PRZYGOTOWANIE:
Mąkę ziemniaczaną wymieszać z mąką pszenną. 
Masło przełożyć do miski, dodać jajka i cukier,  dobrze utrzeć na gładką masę, dodać przesiane mąki z proszkiem do pieczenia, wymieszać.
 Blachę do pieczenia wysmarować tłuszczem, wylać ciasto. Jabłka obrać, pokroić na cząstki. 
Jabłka obsypać mąką i na wierzchu ciasta ułożyć owoce. 
Piec ciasto ok.35 minut w 180 stop. 
Upieczone ciasto posypać cukrem pudrem

4 komentarze :

  1. Wiem, że to oczywiste, że trzeba go dodać, ale brakuje cukru w opisie przygotowania ;) W składnikach jest, a w opisie przygotowania brak. Jestem początkującym "cukiernikiem", więc dla mnie nie jest oczywiste gdzie i kiedy należy go dodać :). Tak, czy siak, ciasto właśnie wjechało do piekarnika :) Mam nadzieję, że wyjdzie pyszne :) Dziękuję za przepis i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zwrócenie uwagi, już dopisałam cukier do przygotowania ciasta:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ciasto na zdjęciu jest z pojedynczej czy podwójnej porcji bo wydaje się dosyć wysokie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak z jednej porcji, ale one nie jest takie wysokie, tak tylko na zdjęciu wygląda :)

      Usuń

Jestes napisz coś bedzie mi miło :)