sobota, 24 stycznia 2015

Nuggetsy z kurczaka

Nuggetsy to moje ulubione kawałki, często robię je w domu. 
Dzieci wręcz przepadają za nimi, zmieniam tylko sosy.


Nuggetsy z kurczaka










SKŁADNIKI:
filety z kurczaka - 500 g
papryka ostra
200 g płatków kukurydzianych
jajka - 2 szt
sól i pieprz
tłuszcz do smażenia
 PRZYGOTOWANIE:
Filety z kurczaka umyć, osuszyć papierowym ręcznikiem.
 Następnie pokroić w grubsze paski. 
Obsypać mięso solą pieprzem i ostrą papryką, odstawić na 3 godziny do lodówki. 
Płatki kukurydziane rozkruszyć za pomocą wałka. 
Do miski wybić jajka, dodać sól i pieprz, rozkłócić widelcem.
 Mięso zanurzać w jajku i płatkach kukurydzianych. 
Smażyć nuggetsy na dobrze rozgrzanym oleju na złoty kolor.
 Podawać z ostrym sosem 

5 komentarzy :

  1. Bardzo je lubimy :-) a mój Junior chyba najbardziej, pyszne danie kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie tylko dzieciaki je uwielbiaja, ja je tez bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez tak robie tylko ze maczam w gestym ciescie nalesnikowym

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez tak robie tylko ze w ciescie nalesnikowym gestym maczam

    OdpowiedzUsuń

Jestes napisz coś bedzie mi miło :)