środa, 6 maja 2015

Roladki wiosenne

Zamiast zwykłego kotleta z piersi kurczaka, możemy wyczarować smaczną i kolorową roladkę na obiad, podaną z ziemniakami.

Roladki wiosenne












SKŁADNIKI:
filet z kurczaka - 1 podwójny
jajko -1 szt
mąka
bułka tarta do panierki
sól i pieprz
tłuszcz
FARSZ:
brokuł - 4 różyczki
marchewka 4 słupki
papryka czerwona - 4 słupki
papryka żółta - 4 słupki
jajko - 1 szt
pietruszka natka
Sposób przygotowania:

PRZYGOTOWANIE:
Fileta podzielić na 4 porcje, rozbić mięso tłuczkiem, oprószyć solą i pieprzem. 
Jajko ugotować na twardo , obrać ze skorupki, pokroić na plastry. 
Marchewkę i różyczki brokuła ugotować. 
Na każdym filecie układać po kilka listków natki pietruszki, plaster jajka i warzywa. 
Mięso zwinąć w rulon, roladki obtoczyć w mące, jajku i tartej bułce. 
Smażyć roladki w głębokim tłuszczu na wolnym ogniu, aby roladki usmażyły się w środku. 
Smacznego !

9 komentarzy :

  1. Danusiu prawdziwa wiosna na talerzu :) Zdrowo i kolorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Potrafisz narobić smaka ;). Wyglądają bosko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszne te roladki. Wersja na bogato, super

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Danusiu. Te roladki mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie kolorowo wiosenne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł na kotleciki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super przepis, ale czy te roladki "nie rozwalą" mi się podczas smażenia? Ja zwykle "Związuję" wykałaczkami

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie spinam wykałaczkami i jak widać nie rozwaliły się.

    OdpowiedzUsuń

Jestes napisz coś bedzie mi miło :)