czwartek, 11 czerwca 2015

Kasza jęczmienna z truskawkami i miodem

Przepis znalazłam na internecie i postanowiłam zrobić, było pyszniutkie jedzonko.
Miodu dodajemy według własnego uznania, jeżeli ktoś lubi bardziej słodsze, to dodać więcej.

Kasza jęczmienna z truskawkami i miodem





Składniki:

kasza jęczmienna - 1 torebka
truskawki całe - 1 szkl
miód prawdziwy - 2 łyżki
listki melisy
Sposób przygotowania:
Kaszę ugotować według przepisu na opakowaniu, wyłożyc do miski.
Truskawki umyć, oszypułkować, osączyć, pokroić w kostkę, odłożyć trochę do dekoracji.
Listki melisy umyć, osączyć, pokroić.
Wymieszać wszystkie składniki z miodem.
Przełożyć kaszę z truskawkami do pucharków, udekorować truskawką i listkami melisy.

4 komentarze :

  1. Od samego patrzenia ślinka cieknie :d

    http://healthy-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam jakie pyszności dzisiaj u ciebie Danusiu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna propozycja na zdrowy deserek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwa plony ziemi smakują idealnie .Z ciekawości do kaszy dodałam miód i jest extra. Mój 16 letni syn spróbował i pyta czy może dostać jeszcze?Oczywiście. Teraz będę dodawać owoce ,może orzech włoski i kolejna porcja zdrowia na talerzu.

    OdpowiedzUsuń

Jestes napisz coś bedzie mi miło :)