piątek, 1 lipca 2016

Sernik na zimno z galaretkami

      Dziś przygotowałam sernik   z pysznymi kakaowymi herbatnikami od CUKRY NYSKIE  
Sernik szybko zniknął jak świeże bułeczki.
Bardzo dziękuję za smaczną paczuszkę i zapraszam do ich sklepu , gdzie znajdziecie dużo produktów w atrakcyjnej cenie.
                                         



Sernik na zimno z galaretkami








Składniki :
serek waniliowy - 1000 gr
żelatyna - 3 łyżki
śmietanka 36 % - 200 g
cukier puder -  150 g
herbatniki kakaowe Petit Beurre CUKRY NYSKIE - 100 g
galaretki wiśniowe- 2 opak
galaretki kolorowe - 4 szt
Przygotowanie :
Galaretki kolorowe rozpuścić każdą w szklance gotowanej wody, wylać do płaskiego naczynia, odstawić do lodówki do całkowitego stężenia.
Gotowe  kolorowe galaretki pokroić w  kostkę.
Następne wiśniowe galaretki rozpuścić w 800 ml gotowanej wody, odstawić do lekkiego stężenia.
Żelatynę rozpuścić w 1/2 szkl wrzącej wody, ostudzić.
Mocno schłodzoną kremówkę ubić z cukrem pudrem na sztywno.
Do ubitej śmietany dodawać po łyżce serka waniliowego, dalej ubijać.
Następnie wlać żelatynę, zmiksować.
Do masy serowej włożyć kostki galaretek, lekko łyżką wymieszać.
Tortownicę wyłożyć herbatnikami, wylać masę serową , odstawić do zastygnięcia.
Wierzch sernika zalać galaretką wiśniową, odstawić do lodówki nacałą noc.

1 komentarz :

  1. super to wyglada i chyba swietnie smakuje, a co do wyrobow cukrow nyskich to nie mam zastrzezen, sa pyszne, ale co ja moge innego napisac jak ja nysianka jestem :-)

    OdpowiedzUsuń

Jestes napisz coś bedzie mi miło :)