piątek, 16 stycznia 2015

Faszerowane pieczarki

Pieczarki można podawać na zimno jak i na ciepło. 
Ja natomiast uwielbiam takie prosto z piekarnika, polane keczupem.



Faszerowane pieczarki































SKŁADNIKI:
pieczarki duże - 9 szt
mięso mielone - 200 g
tłuszcz
cebula - 1 szt
wegeta
sól i pieprz
ser starty żółty - 2 łyżki
natka pietruszki posiekana - 3 łyżki
 PRZYGOTOWANIE:
Pieczarki opłukać, osączyć, ogonki odciąć pokroić w kostkę. 
Cebulę obrać, pokroić,  przesmażyć razem z pieczarkami na tłuszczu. 
Mięso mielone przełożyć do miski , dodać wegetę, pietruszkę i przesmażoną cebulkę z pieczarkami, dobrze wymieszać, doprawić solą i pieprzem. 
Przygotowaną masą mięsną,  faszerować kapelusze pieczarek. 
Pieczarki układać na wysmarowanej tłuszczem blasze. 
Piec w nagrzanym piekarniku do 180 stop. przez 35 minut. 
Następnie posypać wierzch pieczarek serem. 
Wsunąć blachę z powrotem do piekarnika i zapiekać do rozpuszczenia się sera. 
Smacznego !

2 komentarze :

  1. Ja je robiłam wczoraj :) Ale zanim opisze i wrzuce na bloga minie troszke :) ale powiem ci ze baaardzo je lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszne Danusiu. Bardzo lubię pieczarki a faszerowanych dawno nie robiłam :-)

    OdpowiedzUsuń

Jestes napisz coś bedzie mi miło :)