niedziela, 3 maja 2020

Sałatka na grilla


                                                                      Sałatka na grilla






Szybka, smaczna i w dodatku bardzo prosta sałatka na grilla.
Zrobiłam pierwszy raz tę sałatkę, która bardzo wszystkim smakowała.
Proponuję do tej sałatki użyć drobnego makaronu, ja dałam, jaki miałam w domu.


Składniki :
makaron  świderki - 250 g
jajka - 4 szt
ogórek zielony - 2 szt
rzodkiewki - 4 szt
ser żółty - 3 plastry
szczypiorek - 1 łyżka
koperek - 1 łyżka
por - kawałek
majonez - 2 łyżki
jogurt naturalny - 2 łyżki
czosnek - 2 ząbki
vegeta natur do mozzarelli i pomidorów- szczypta
sól i pieprz
Przygotowanie:
Makaron ugotować w wodzie al-dente, odcedzić.
Jajka ugotować na twardo, obrać ze skorupek, zetrzeć na tarce o dużych otworach.
Rzodkiewki i pora opłukać, pokroić w kostkę.
Ogórka obrać, wydrążyć gniazda nasienne pokroić z serem w kostkę.
Wymieszać wszystkie składniki.
Majonez połączyć z jogurtem, dodać przeciśnięty przez praskę czosnek i szczyptę Vegety, dodać do pozostałych składników, dokładnie wymieszać.
Doprawić do smaku solą i pieprzem.



Przepisy inspirowane naturą

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Jestes napisz coś bedzie mi miło :)