poniedziałek, 12 stycznia 2015

Surówka z selera w majonezie

Ja taką sałatkę podaję do dań mięsnych, ale moje dzieci uwielbiają ją na kanapkach z wędlinką. Można też zrobić taką sałatkę z jogurtem.


Surówka z selera w majonezie





SKŁADNIKI:
seler - 1 szt
jabłka - 2 szt
marchewka mała - 1 szt
sól i pierz
majonez - 2 łyżki
sok z cytryny - do smaku
PRZYGOTOWANIE:
Marchewkę i selera obrać, opłukać. 
Jabłka obrać, zetrzeć w makaronik, razem z warzywami, lub zetrzeć na tarce o dużych otworach. 
Ja starłam warzywa i jabłka w maszynie do tarcia warzyw. 
Majonez wymieszać z solą, pieprzem i odrobiną soku z cytryny, dodać do startych składników, dokładnie wymieszać.

9 komentarzy :

  1. Pyszna i jaka zdrowa ta twoja sałatka, chętnie bym zjadła

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam dodać brzoskwinie i odrobine soku z niej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Henryka Koźmińska Stolpe12 stycznia 2015 22:36

    Bardzo smaczna surówka szczególnie do ryb.Robiłam ją już kilka razu, tylko zamiast marchewki dodaje orzechy, a na wierzch posypuję do dekoracji pietruszkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Henryka Koźmińska Stolpe12 stycznia 2015 22:37

    Bardzo smaczna surówka szczególnie do ryb.Robiłam ją już kilka razu, tylko zamiast marchewki dodaje orzechy, a na wierzch posypuję do dekoracji pietruszkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszna surówka. Ja czasem dodaje jeszcze kukurydzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. pyszna o taka mi chodziło dzięki;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pyszna O taką mi chodziło DZIĘKI:)

    OdpowiedzUsuń

Jestes napisz coś bedzie mi miło :)