wtorek, 20 stycznia 2015

Wątróbka z jabłkiem i cebulką

Gdy byłam dzieckiem nie znosiłam wątróbki , teraz to się zmieniło , zaczęłam ją doceniać .
Uwielbiam wątróbkę lekko krwistą, taka jest najlepsza z ziemniaczkami lub ryżem.


Wątróbka z jabłkiem i cebulką 












SKŁADNIKI:
wątróbka z kurczaka - 550 g
jabłka - 1 szt
cebula - 2 szt
sól i pieprz
mąka do oprószenia
tłuszcz

PRZYGOTOWANIE:
Cebulę obrać , pokroić w piórka, podsmażyć na tłuszczu. 
Jabłko umyć, osączyć, pokroić w cząstki, usunąć z jabłek gniazda nasienne, dodać do cebuli, podsmażyć. 
Wątróbkę umyć, odsączyć i oczyścić z błon. 
Oprószyć wątróbkę w mące, smażyć na rozgrzanym tłuszczu, z obu stron.
 Do podsmażonej wątróbki dodać cebulę i jabłka, chwilę razem podsmażyć. 
Doprawić do smaku solą i pieprzem. 
Podawać z ziemniakami.

6 komentarzy :

  1. Ja tam wolę bardziej wysmażoną,ale Twoja nie pogardzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze wątróbkę bardziej dosmażam :) mozna powiedzieć ze nawet troszkę za bardzo hehe ale z jabłkiem jeszcze nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdalenko z jabłkiem wątróbka smakuje o wiele lepiej :)

      Usuń

Jestes napisz coś bedzie mi miło :)