sobota, 11 stycznia 2014

Sernik na kruchym spodzie

Sernik można upiec z dodatkiem ulubionych bakalii 

                                                        Sernik na kruchym spodzie






SKŁADNIKI:
mąka -1,5 szkl
cukier -mniej niż pół szkl
proszek do pieczenia -1/2 łyżeczki
żółtka -2 szt
margaryna -0,5 kost
cukier waniliowy -1 opak
Składniki na masę:
ser w kostce, 3 -krotnie mielony -1,5 kg
mąka -6 łyżek
mąka ziemniaczana -3 łyżki
jaja - 8 szt
cukier -2 szkl
masło roślinne w kostce -1 i 1/2 kost.
cukier puder do posypania ciasta
PRZYGOTOWANIE:
CIASTO:
Z podanych składników przygotować kruche ciasto,wyłożyć na wysmarowaną tłuszczem dużą blachę.
MASA SEROWA
Żółtka + masło utrzeć, dodać ser, obie mąki, a na końcu dobrze ubitą pianę z białek z cukrem, delikatnie wymieszać.
Na ciasto wyłożyć mase serową, włożyć ciasto do piekarnika, i piec ok.godz.w 180 stop.

28 komentarzy :

  1. Danusi przepięknie Ci wyszedł serniczek :) częstuje się kawałeczkiem :)pozdrawiam Cię kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam! A jaka wielkość (mniej więcej) blachy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepis bardzo mnie się podoba, musi być smaczny, napewno zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  4. A CZY MOŻE BYC SER Z WIADERKA ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszne Ciacho. Przepis wypróbowałam i polecam :) Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyszne. Wypróbowałam przepis i polecam. Piekłam z użyciem sera z wiaderka i wyszło ekstra :) Pozdrawiam autorkę przepisu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pyszne. Wypróbowałam przepis i polecam. Piekłam z użyciem sera z wiaderka i wyszło ekstra :) Pozdrawiam autorkę przepisu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile trzeba tego sera w wiaderku tez 1.5kg

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglada bajecznie, jestem na obczyznie jak tylko mi sie uda kupic bialy ser w Azji tez zrobie. Pozdrawiam pani Danusiu

    OdpowiedzUsuń
  10. Do sera dodać wszystkie białka 😃

    OdpowiedzUsuń
  11. ZAMIAST MASŁA ROŚLINNEGO MOŻNA ZAMIENIC NA MASŁO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  12. Proszę o informację czy sera z wiaderka też trzeba 1,5kg?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ten sernik zawsze robię z sera w kostce, nie robiłam nigdy z wiaderka.
      Z tego co wiem to we wiaderku jest 1 kg sera, potrzeba 1,5 kg.

      Usuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam serniki, z takiego przepisu jeszcze nie robiłam a jest ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  15. A czy kruche ciasto przed wylaniem masy serowej podpiekamy?

    OdpowiedzUsuń

Jestes napisz coś bedzie mi miło :)