niedziela, 18 października 2015

Schab po cygańsku

Od   SPOŁEM , otrzymałam bardzo smaczne sosy, za co ślicznie dziękuję.
Zastanawiałam się który sos pierwszy wypróbować i wypróbowałam sos cygański.
Schab w tym sosie , jest bardzo smaczny, moja rodzinka stwierdziła to samo.
Sos nadaje się do mięs, makaronów, czy pizzy.
Więc polecam sos z czystym sumieniem  !

                                                       Schab po cygańsku                



  
                                     


                                                
                                          Takie sosy otrzymałam SPOŁEM

                                           


 Składniki
schab b/k - 800 g
papryka czerwona - 1 szt
papryka żółta - 1 szt
cebula - 2 szt
sos Kielecki cygański - 1 słoiczek ( 200 g )   SPOŁEM
sól i pieprz
koperek
mąka
tłuszcz do smażenia
Przygotowanie :
Schab pokroić na 8 kotletów, lekko rozbić, posypać solą i pieprzem.
Panierować kotlety w mące, smażyć na tłuszczu z obu stron na rumiano.
Przełożyć kotlety do rondla, podlać odrobiną wody, dusić kilka minut, na wolnym ogniu.
Cebulę obrać, papryki umyć, osączyć, wydrążyć gniazda nasienne, pokroić w paski, cebulę w piórka.
Udusić cebulę na tłuszczu, dodać paprykę i sos cygański, razem poddusić.
Przełożyć cebulę z papryką do kotletów, dusić kilka minut.
Doprawić do smaku solą i pieprzem, posypać koperkiem
Smacznego !









1 komentarz :

Jestes napisz coś bedzie mi miło :)