wtorek, 27 czerwca 2017

Bób z boczkiem


                                                               Bób z boczkiem





Za bobem nigdy nie przepadałam, mąż wręcz odwrotnie bardzo go uwielbiał.
Gdy u koleżanki zjadłam go z boczkiem i czosnkiem, to tak mi posmakował, że teraz  gości bardzo często w naszej kuchni.

Składniki :
400 g bobu
150 g boczku wędzonego
sól
pieprz
olej
czosnek 1 ząbek
Przygotowanie :
Do wrzącej i osolonej wody, wrzucić bób, gotować kilka minut do miękkości.
Następnie odcedzić, przelać zimną wodą, osączyć na sicie.
Boczek pokroić w słupki, przesmażyć z obranym i pokrojonym czosnkiem na oleju.
Do boczku wrzucić obrany  z łupinek bób, dodać przyprawę, wymieszać.
Podawać gorący.
Smacznego !

1 komentarz :

  1. Ja dawniej tez nie lubiłam bobu, ale teraz bardzo lubię :) Jest pyszny jeśli odpowiednio przygotowany :)

    OdpowiedzUsuń

Jestes napisz coś bedzie mi miło :)