środa, 13 listopada 2019

Krówki na każdą okazję

                                                  Krówki na każdą okazję
                                                 
 Do testowania od firmy otrzymałam, dużą pakę krówek dobrze zapakowaną.
 Po otwarciu paczki i sprawdzenia zawartości byłam zadowolona!
Każda krówka była owinięta w biały papierek a na wierzchu papierka logo mojego bloga.
Uwielbiam słodycze, chyba wszyscy je uwielbiają, ja pamiętam, cukierki krówki z dzieciństwa były bardzo smaczne, trudno znaleźć krówki o podobnym smaku i muszę napisać, że zostałam pozytywnie zaskoczona, że właśnie te cukierki mają, taki sam mleczny smak jak kiedyś są, pyszne bajecznie chrupiące słodko ciągnące.
  Te krówki są najlepsze dzięki smakowi, jak i aromatycznej esencji, dlatego że wykonywane są ręcznie z prawdziwego mleka, według tradycyjnej receptury.
Takie krówki można wykorzystać na różne okazje (firmowe, na chrzest, na wesele), wszystko dzięki personalizacji i możliwości wpisania dowolnego tekstu.
Nikt nie oprze się aromatowi i kremowej konsystencji tych krówek. 
   Więcej o krówkach znajdziecie na stronie https://sklepzkrowkami.pl
   Polecam z czystym sumieniem świeże krówki w rozsądnej cenie.   
                                                                             





3 komentarze :

  1. Wyglądają naprawdę smakowicie i mam wiele pomysłów jak je wykorzystać 😋

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł z tą personalizacją. Zerkne do nich, dzieki za polecenie

    OdpowiedzUsuń

Jestes napisz coś bedzie mi miło :)