sobota, 22 listopada 2014

Pizza z warzywami

Zawsze robiłam tradycyjną pizze, ale dziś postanowiłam to zmienić i dodać do niej jeszcze warzywa na patelnię.
Warzywka otrzymałam dzięki uprzejmości firmy IGLOTEX.
Pizza z warzywami była przepyszna.
Zapraszam na ich stronę https://www.facebook.com/Iglotex


Pizza z warzywami












SKŁADNIKI:
Ciasto
woda ciepła - 0,5 szkl
mąka - 2 szkl
olej -2 łyżki
sól
drożdże - 40 g
ser żółty - 12 plastrów
DODATKI:
warzywa na patelnię po polsku - 450 g ( IGLOTEX)
pieczarki - 5 dużych ( u mnie mrożone)
cebula - 4 szt
kiełbasa cienka - 1 pętko
koncentrat pomidorowy - 2 łyżki
oregano
tłuszcz do smażenia
 PRZYGOTOWANIE:
Ciasto:
Do miski pokruszyć drożdże, dodać olej, szczyptę soli i ciepłą wodę, mieszając do rozpuszczenia drożdży. 
Następnie dodać mąkę, zagnieść ciasto. 
Odstawić ciasto na 25 minut w ciepłe miejsce. 
FARSZ 
Warzywa lekko przesmażyć na tłuszczu. 
Cebulę obrać, pokroić w pół plastry, kiełbasę w plasterki, przesmażyć. 
Pieczarki opłukać, osączyć, pokroić, przesmażyć na tłuszczu, wymieszać razem z cebulą i kiełbasą. Blachę wysmarować tłuszczem, wyłożyć ciasto. 
Ciasto posmarować koncentratem pomidorowym i posypać oregano. 
Na cieście ułożyć cebulę wymieszaną z pieczarkami i kiełbasą. 
Następnie wyłożyć warzywa. 
Pizze wstawić do nagrzanego piekarnika do 200 stop na 30 minut. 
Po tym czasie wyjąć pizze i ułożyć na niej plastry sera żółtego  i z powrotem wsunąć do piekarnika   do rozpuszczenia się sera. 
Podawać pizze z dowolnymi sosami.

3 komentarze :

Jestes napisz coś bedzie mi miło :)