poniedziałek, 30 listopada 2015

Kurczak faszerowany mięsem mielonym

Pyszniutki kurczak faszerowany mięsem mielonym, możemy podawać jako wędlinka do pieczywa, lub na gorąco z ziemniakami.
Kurczaka podałam na ślicznym półmisku z kolekcji  JULIA GOLD 0871 od Porcelana Bogucice

Kurczak faszerowany mięsem mielonym





Składniki:
kurczak - 1,5- 2 kg
przyprawa do kurczaka
farsz: cebula - 1 szt duża
tłuszcz
jajka - 2 szt
mięso mielone - 650 g
sól i pieprz
Sposób przygotowania:
Kurczaka umyć, osączyć, wytrybować kości. 
Następnie dobrze obsypać wewnątrz i na zewnątrz, kurczaka przyprawą, odstawić w chłodne miejsce na całą noc. 
Farsz: 
Cebulę obrać, pokroić w kostkę, przesmażyć na tłuszczu na złoty kolor. 
Do mięsa mielonego wybić jajka, dodać cebulę, sól i pieprz, dokładnie wymieszać. 
Nafaszerować kurczaka, spiąć otwór wykałaczkami , lub zaszyć. 
Włożyć mięso do rękawa do pieczenia, piec w nagrzanym piekarniku do 190 stop, przez 1 godz , następnie rozciąć rękaw i piec jeszcze przez ok 25 minut do zrumienienia mięsa. Smacznego !

10 komentarzy :

  1. Wspaniale nafaszerowany kurczak Danusiu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszna wędlinka na kanapki, świetnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda przepysznie :) ale bym zjadła :) myy pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze mnie ciekawiło to wyciąganie kości. Nigdy tego nie robiłam, a takiego kurczaczka jadłam. Będe musiała spróbować i przekonam się, czy dam radę z tymi kośćmi:-)

    OdpowiedzUsuń

Jestes napisz coś bedzie mi miło :)